pátek 31. října 2014

Kickstarteruji Basius od Wargames Bakery

 Na netu jsem se před nějakou dobou dozvěděl o projektu firmy Wargames Bakery, který probíhá na Kickstarteru. Tato anglická firma vyrábějící různé nástroje pro wargaming se rozhodla pro výrobu, alespoň pro mě, perfektní pomůcky na tvoření podstavců pod modely. Je jím formička s plastickým reliéfem, do které namáčknete podstaveček s vrstvou greenstufu nebo něčeho podobného a je hotovo. Využití najde ale i pro tvoření větších terénních celků na váš herní stůl.
 Během doby trvání kickstarteru se plánovaný počet forem ustálil na úctyhodném číslu 19. Mezi nimi najdeme venkovní prostory, ať už zalesnění či z prostředí bitevního pole, i interiéry s dlažbou či prkennou podlahou. Je tam víceméně vše co si dovedete představit, sutiny, povalené sloupy, šutry, železnice, schody, podlaha jeskyně s mincemi,... Prostě paráda. Pro více detailů si projděte odkaz níže, jedno prohlédnutí je více než kupa slov.
 Backnul jsem tři formičky, dvě pro mě a jednu pro kámoše. Ten chce Forest, já určitě vezmu Steampunk a pak ještě jednu a to sjem se ještě nerozhodl jakou. Jsem na vážkách mezi Homestead, Plaguelands a Sanctuary. Nejradši bych samozřejmě všechny, ale na to nejsou prachy.
 Dobré je, že se našlo dostatek peněz pro realizaci. Autoři si dali za cíl 3 000 liber, nakonec se jim ale sešlo 66 870 liber, což je pro mě astronomická částka.
Nicméně to znamená, že v průběhu měsíce února 2015 se můžu těšit na balíček z UK. A také na pozdější nabídku těchto forem na různých e-shopech, takže si budu moct postupně dokoupit další a další. Už teď se těším jak malej kluk.
 A když mrknete na stránky Wargames Bakery, uvidíte že chystají další Kickstarter, kde budou parádní kozatý fantasy baby. Chjo, to bude peněz. :-D

Basius na Kickstarteru.

Steampunk strana 1
Steampunk strana 2
Hotový kus terénu z formy Steampunk
Jak na výrobu a ukázka hotových podstavců

Žádné komentáře:

Okomentovat